Comunicat

En el meu nom i el de la Junta del CE Júpiter emetem el següent comunicat per anunciar als nostres socis i simpatitzants que el nostre tècnic actual del primer equip Juanjo García Yepes, quedara desvinculat del club a final d'aquesta temporada.

És un fet convingut i entès per les dues parts, en la que creiem que es la finalització d'un cicle de més de 8 anys en la que el club ha disfrutat d'un ressorgiment global de tota l'entitat, tanmateix continuarem treballant i lluitant per continuar vius i aconseguir la permanència de la 3a divisió nacional.

Volem agraïr a Juanjo García Yepes i al seu cos tècnic, en la seva totalitat, tots aquest anys de pertinença, amb molta dedicació, professionalitat i haver contribuït activament al ressorgiment del club i al seu nom.

La Junta Directiva del CE Júpiter, a partir d' aquest moment, treballarem en la recerca d'un nou tècnic i un nou projecte per la propera temporada.

Junta Directiva Club Esportiu Jupiter

Accepto les galetes